In het voorjaar van 2024 is een enorme hoeveelheid sportkleding die door KV TOP niet meer gebruikt kon worden naar de STICHTING HELP SCHOOLKINDEREN in Gambia gegaan. De dozen met diverse sportkleding zijn in zeecontainers naar Gambia getransporteerd en via Tineke en Piet Roose kregen we bijgevoegde filmpjes en foto’s.
Met de trainingspakken en shirts is een groot deel van de selectie van de HOPE BASKETBALL ACADEMY GAMBIA voorzien van sportkleding. Zoals op de video’s en foto’s te zien is stralen de kinderen van plezier!
We wensen hen veel sportief plezier (en succes) in de nieuwe kleding
Namens KV TOP Arnemuiden en namens de stichting HELP SCHOOLKINDEREN in Gambia willen we heel graag onze (deels voormalige) sponsoren bedanken. Zij hebben dit mede mogelijk gemaakt. Super!
Jumbo Supermarkt Arnemuiden te Arnemuiden, Don Risicobeheer te Koudekerke en Schrijver Versluys Makelaars te Goes, heel erg bedankt!
Een speciale dank aan Rien Paardekooper van KiekNoe Fotografie die één en ander in gang heeft helpen zetten.