Als vereniging ben je altijd blij als er steun van buitenaf komt om op financieel vlak te helpen de zaken op orde te krijgen en te houden.

We waren dan ook blij verrast dat de in Arnemuiden woonachtige André Rotte namens Stipt letselschade contact opnam met de Sponsorcommissie van KV TOP. Daarbij bleek al snel dat door een wederzijds enthousiasme voor de club een mooie sponsoring geregeld kon worden. Dit enthousiasme leidde ook al heel snel tot een mooi resultaat. Na wat heen en weer bellen hebben we samen de mogelijkheid gecreëerd om op de rugzijde van alle jeugdtrainingsjacks een bedrukking aan te brengen met de sponsornaam van Stipt letselschade.

Het was uiteindelijk nog een heel geregel om dit in de periode van de zomervakantie voor elkaar te krijgen, maar het is toch gelukt. Daarvoor danken we onze vaste kledingsponsor MUTA en niet te vergeten ook de dames van de  kledingcommissie van KV TOP die alle bijbehorende trainingsjacks ingezameld en weer uitgedeeld hebben.

Op dinsdagavond 15 oktober jl. was de officiële uitreiking van de trainingsjacks. Dit in bijzijn van en bijgestaan door de spelers en speelsters van TOP D1. Ook is bij dit heugelijk moment het reclamebord van Stipt letselschade, onderdeel uitmakend van de sponsordeal, gepresenteerd.

Als dank heeft André Rotte van Stipt letselschade een kledingpakket van KV TOP, met daarop uiteraard de sponsornaam, gekregen. Zo kan zijn dochter de goede naam van Stipt letselschade en KV TOP uitdragen bij haar sportieve activiteiten.

We hopen op een lange en vruchtbare samenwerking. Zowel Stipt letselschade als KV TOP gaven aan de samenwerking in de komende jaren verder uit te willen bouwen.

Namens de jeugdspelers en de Sponsorcommissie willen wij Stipt letselschade heel hartelijk bedanken!

Stip letselschade verleent gratis rechtshulp aan mensen die door een ongeluk letsel hebben opgelopen. Wilt u weten over Stipt letselschade? Kijk dat via onderstaande link eens op hun informatieve website.